Balsponsor: dTLS Online Marketing
7 april 2022 - Bron: BASVoetbal.nl
De balsponsor bij de competitie-thuiswedstrijd tegen SC Rouveen is zaterdagmiddag dTLS (spreek uit als het Engelse ‘details’) Online Marketing uit Dronten. Eigenaresse Rianne Jacobs is vanmiddag balsponsor; haar zoon Leon is, niet helemaal toevallig, vanmiddag Pupil van de Week.
Enige jaren geleden begon Rianne Jacobs op een zolderkamertje haar eigen Online Marketingbureau. Het bleek een groot succes. dTLS Online Marketing groeide gestaag en is tegenwoordig gevestigd in een kantoor aan de Gouwe in Dronten. En nog steeds is Jacobs op zoek naar goede marketeers en Social Advertising specialisten.
dTLS Online Marketing is gespecialiseerd in online advertising met Google Ads als belangrijkste dienst. Ze helpen bedrijven om meer resultaat en rendement uit Google Ads-campagnes te halen, door hun het beheer van deze campagnes uit handen te nemen en hun campagnes continu te optimaliseren. Social advertising, het adverteren op social mediakanalen zoals Facebook en LinkedIn, behoort ook tot het dienstenpakket van dTLS. Daarnaast voeren ze audits uit, waarbij ze in kaart brengen hoe een advertentie-account is ingericht en of er nog kansen gemist worden/verbetering mogelijk is.
Tot slot organiseert dTLS ook trainingen, waarmee ze hun kennis doorgeven, zodat ondernemers of online marketeers zelf in staat zijn om meer uit online marketing campagnes te halen. Meer info vindt u op: https://dtls-online.nl.
Uiteraard hopen we dat de wedstrijdbal van dTLS vele malen het net achter de keeper van SC Rouveen weet te vinden!
Terug naar nieuwsoverzicht
|